Ga naar inhoud

Businessclub

Wie is de Businessclub?

Wij zijn een businessclub en onderdeel van de vereniging Ondernemend Harlingen. Wij zijn ondernemers, bedrijfsleiders, directeuren en bestuurders die werkzaam of woonachtig zijn in de gemeente Harlingen en directe omgeving.

Onze missie

We willen 'ondernemen in Harlingen' laten kneuzen. Wij verbinden elkaar. We leggen nieuwe contacten vast. We wisselden van gedachten met elkaar. We praten met elkaar. We werken met elkaar samen. Wij zijn allemaal ambassadeurs van “Harlingen Welkom aan Zee”.

Hoe doen we dat?

We organiseren diverse bijeenkomsten met gastsprekers, presentaties en activiteiten in een gezellige en ontspannen sfeer. Daar laten we de volgende kernwaarden samenkomen: delen van kennis, samenwerking, inspirerend, laagdrempelig en toegankelijk.

Businessclub Ondernemend Harlingen

Doe je met ons mee?

Word ook lid van businessclub Ondernemend Harlingen!